sobota, 4 października 2014

Poradnik uśmiechu. Jak skutecznie pasożyty.

Ciekawe rzeczy można znaleźć w skrzynce na listy. Np. taka ulotka:



Faktycznie gówniane te koszulki.

Dzisiaj z kolei (oprócz zaproszeń na pokazy garnków, na które i tak nie mogę iść, bo wpuszczają tylko osoby powyżej sześćdziesiątki) przyszło coś takiego:





Ulotka podaje, że 80% wszystkich schorzeń jest powodowanych przez pasożyty. W oryginalnej pisowni brzmi to tak:
Światowa Organizacja Opieki Zdrowotnej ogłosiła dane statystyczne , z których wynika, iż 80% wszystkich zachorowań jest ,albo bezpośrednio przez pasożyty ,albo w wyniku ich działania w organizmie!

Zwróćcie uwagę na niezbyt finezyjny podszyw pod Światową Organizację Zdrowia. Obok tak szokujących danych nie można przejść obojętnie, a ponieważ wymienione na ulotce objawy bytowania pasożytów posiada zdecydowana większość dorosłej populacji (ręka do góry, kto nie ma bólów głowy, alergii, problemów ze snem czy z cerą), postanowiłam zapoznać się z tą rewolucyjną metodą, odwiedzając stronę gabinetu.

Jak dowiadujemy się ze stronki wyglądającej niczym głęboki relikt lat 90., diagnoza Vega-test wykonywana jest za pomocą odszukania biologicznie aktywnego punktu na palcu pacjenta, który jest wówczas reprezentatywny dla całego organizmu i pozwala odszukać wszystkie szkodliwe patogeny i toksyny. Jak dla mnie toksyna to też patogen, ale co ja tam wiem. Szukam tego punktu na dłoni, szukam i nie mogę znaleźć, widocznie do tego potrzeba specjalisty.

Następnie za pomocą aktywnej elektrody trzymanej przez diagnostę i biernej elektrody trzymanej przez klienta wprowadza się do organizmu określone wibracje, które pozwalają zidentyfikować patogeny (i toksyny). Każda forma życia posiada bowiem własny zakres częstotliwości i wszystko ma swoje ściśle określone wibracje. Chylę czoła przed twórcami Vega-testu, którzy najwyraźniej potrafią doświadczalnie potwierdzić prawdziwość teorii strun za pomocą dwóch elektrod.

Na podstawie diagnozy specjalista dobiera właściwą częstotliwość, a następnie wybija śmiercionośne robcuny za pomocą zappera - generatora fal elektromagnetycznych o niskiej częstotliwości. Tutaj można nabyć zappery do użytku domowego. Po tak przeprowadzonej terapii należy oczyścić krew i wspomóc organizm dobrymi syplementami. Dobre syplementy są dostępne w dobrych, a także niektórych złych sklepach z syplementami.

Co ciekawe, stronka posiada zabezpieczenie przed ręcznym kopiowaniem treści (wyskakuje, że all rights reserved, ale ctrl+c działa). Zapewne boją się plagiatu tak wartościowego tekstu naukowego. W źródłach podanych na stronie widnieją tak prestiżowe publikacje jak "600 gatunków lokatorów, przyjaciele i wrogowie człowieka" oficyny Interspar czy też "Przerażająca Fauna stworzenia które żyja w nas" wydawnictwa Adamantan.

Zalecana ilość seansów to trzy-cztery, każdy kosztuje 130 zł, czyli mniej więcej tyle ile peeling kwasami na ryj. Szczerze to wolałabym iść na kwasy za ten hajs, przynajmniej widać efekty.

Ale cóż to? Na samym dole strony jest napisane:
Test, metodą Vega-Test nie zastępuje profesjonalnej wizyty i badań lekarskich. Zawsze należy kontaktować się ze swoim lekarzem specjalistą. Opisany powyżej generator częstotliwości może być używany jedynie na własną odpowiedzialność, a producent nie ponosi odpowiedzialności za efekty testów i poprawy stanu zdrowia, które są indywidualną sprawą każdego organizmu.

Innymi słowy producent sam zastrzega, że jest to jedna wielka lipa. Ale hajs się zapewne zgadza.

2 komentarze:

  1. Dobry dzień! Nazywam się Martina Bonucci i to jest moja historia.. Po 3 latach rozbitego małżeństwa mój mąż zostawił mnie z trójką dzieci i moje życie legło w gruzach. Chciałem to wszystko zakończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ byłem tak przygnębiony. Przez cały ten czas byłem tak emocjonalnie przygnębiony, a życie wydawało się bez sensu. Pewnego pamiętnego dnia, przeglądając internet, natknąłem się na kilka opinii o dr Udamie. Niektórzy zeznali, że przywrócił ich byłego, niektórzy zeznali, że przywraca macicę i leczy choroby za pomocą jego ziół. Bardziej interesowało mnie pojednanie z mężem, które dr Udama umożliwiło w 3 dni. Teraz mój mąż wrócił i od tamtej pory żyjemy szczęśliwie. Dziękuję. Tutaj zostawiam kontakt dla wszystkich. E-mail: udamaada@gmail.com Zadzwoń / Whatsapp: +27 65 897 8226 ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry dzień! Nazywam się Martina Bonucci i to jest moja historia.. Po 3 latach rozbitego małżeństwa mój mąż zostawił mnie z trójką dzieci i moje życie legło w gruzach. Chciałem to wszystko zakończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ byłem tak przygnębiony. Przez cały ten czas byłem tak emocjonalnie przygnębiony, a życie wydawało się bez sensu. Pewnego pamiętnego dnia, przeglądając internet, natknąłem się na kilka opinii o dr Udamie. Niektórzy zeznali, że przywrócił ich byłego, niektórzy zeznali, że przywraca macicę i leczy choroby za pomocą jego ziół. Bardziej interesowało mnie pojednanie z mężem, które dr Udama umożliwiło w 3 dni. Teraz mój mąż wrócił i od tamtej pory żyjemy szczęśliwie. Dziękuję. Tutaj zostawiam kontakt dla wszystkich. E-mail: udamaada@gmail.com Zadzwoń / Whatsapp: +27 65 897 8226

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...