piątek, 26 grudnia 2014

DIY - koszulka "The Room"

Moja siostra nie jest kucykiem tak jak ja, lecz zalicza się do pewnego rodzaju ptactwa dzikiego. Lubi pociągi i złe filmy, więc na święta przygotowałam dla niej koszulkę z motywem z najgorszego filmu świata.



Cytat pochodzi z tej oto kultowej sceny:



Tommy Wiseau był zdecydowanie trudniejszy do zrobienia niż szympans, ale dałam radę. Jeśli ktoś nie zna "The Room", polecam to nadrobić, najpierw jednak należy zaopatrzyć się w konkretną ilość alko lub bakłażanów, ponieważ na trzeźwo nie da się tego oglądać. Sama nie wytrzymałam pełnej wersji, dobre podsumowanie całości przygotował Nostalgia Critic.

P.S. Dostałam plakat Adventure Time, siostry jednak dobrze się znają.

3 komentarze:

  1. AHAHAHA
    NOSIŁABYM.
    o tym wspaniałym dziele kinematografii światowej dowiedziałam się właśnie dzięki recenzji NC, jednak nie stać mnie na ilość alkoholu, która pozwoliłaby na obejrzenie całego filmu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam to oglądać na trzeźwo. Szło mi nieźle przez pierwszych 9 minut. Wtedy zaczęła się pierwsza scena erotyczna. Kliknęłam STOP i poszłam do sklepu po piwo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...